Varumärkesprofilering

Exponera er företagslogotype eller ert varumärke med hjälp av ett akvarium. Våra akvarier passar utmärkt som budskapsbärare och har ett stort uppmärksamhetsvärde. Vi hjälper gärna till med att ta fram bakgrunder och ombesörjer byten av bakgrunder. Vilket budskap vill du förmedla?

SOUTHPOINT

På Southpoint har man valt att exponera fötetagets logotype i akvariets bakgrund.

Macallan

Ett spännande sätt att förmedla ett varumärke

Solna centrum

SEO DESIGN

– Vi ville ha något iögonfallande i vår lounge som dels var snyggt men också innehöll vår logga. Alternativet med…

AGA GAS

– Vi ville att våra besökare skulle få ett gott första intryck när de kommer till AGA säger Jonas Liljestrand…

HEMFOSA

Fastighetsföretaget Hemfosa tog hjälp av arkitekten Jeanette Karsten. Hon hade sett andra installationer av Akvarieleasing och tänkte att man kunde…

HEMFOSA – Närbild glaskonst

Tillsammans med arkitekten och konstnären Jeanette Karsten skapade vi det här speciella akvariet där Jeanette gjorde en ingravering i akvariets…

Connoisseur

I entrén till Connoisseur möts man av ett vägghängt akvarium med logotype i bakgrunden.

FOLKTANDVÅRDEN NÄSBY

Ett väntrum rymmer så mycket. Människor som talar olika språk och har helt olika bakgrunder; barn, vuxna och äldre med…

Living art

Under Akvarieleasings 30 åriga historia har vi ofta fått kommentaren att akvariet är som ett levande konstverk, och när vi…